۲۶ اسفند ۱۳۹۱، ۸:۴۱

رهنما غایب بزرگ رقابتهای انتخابی سبک وزنهای کاراته

رهنما غایب بزرگ رقابتهای انتخابی سبک وزنهای کاراته

رقابتهای انتخابی تیم ملی در غياب سرمربی تیم ملی در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، با تصمیم فدراسیون کاراته قرار است رقابتهای انتخابی وزن 55- کیلوگرم تیم ملی امروز شنبه در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شود، این درحالیست که سرمربی تیم ملی در رشت حضور خواهد داشت.

قرار بود تمرینات تیم ملی در اردوی رشت روز  جمعه  به اتمام رسیده و کادر فنی به همراه اردونشینان برای حضور در رقابتهای انتخابی به تهران عزیمت کنند که با تصمیم سرمربی تیم ملی تنها شهاب سلطانی و شهرام هروی از بین اعضای کادر فنی راهی تهران می شوند و تمرینات تیم ملی تا روز دوشنبه ادامه خواهد يافت.

محمد شایگان، وحید حسنی پور، مجید حسن نیا و مهدی حاتمیان کاراته کاهای وزن 55- کیلوگرم هستند که امروز شنبه ساعت 10 صبح در سالن شهید کبکانیان تهران رودروی هم قرار می گیرند تا نفر اصلی این وزن جهت حضور در بازیهای کشورهای اسلامی مشخص شود.

رهنما که دايي حسنی پور است و تکرار رقابتهای انتخابی هم به دلیل همین نسبت فامیلی برگزار می شود تصمیم گرفت در سالن هم حضور نداشته باشد تا مانع از بروز حرف و حديث بعد از پایان مسابقات امروز شود. پیش از این حضور سعید حسنی پور، مهدی سلطانی و ذبیح الله پورشیب در ترکیب اصلی  تیم ملی برای حضور در بازیهای کشورهای اسلامی قطعی شده بود.
 

کد خبر 2019329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha